tisdag 18 mars 2014

Bvc

Bvc kontroll för Simon idag och han väger nu 4605g och är 56 cm lång. Stort ökning på tre veckor från hans 3790g och 52 cm. Sebastian var på 2 1/2 års kontroll förra veckan och fick beröm för hans sätt att uttrycka sig och tala. 13.3 kg och 90.8 cm. Mina gossar växer så man nästan kan se det! Efter Bvc vart det långpromenad med gossarna sovandes i kärran. Härligt!

Tänk att jag ska ha dessa grabbar hela livet. Tänk att jag får behålla dem! Helt otroligt att dom är mina.

Förmiddagen idag innan Bvc hälsade vi på på Sebastians dagis. Han ska börja där i morgon igen efter ett uppehåll på 3 1/2 månad pga alla sjukdomar. Han ville inte följa med till Bvc kan jag ju säga!

Så i morgon kl 09 ska han lämnas. Då ska jag passa på att gå pw med bara Simon. Mys


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar