onsdag 26 mars 2014

Dags att hoppa på

Dagen igår slutade skit och en tung natt med en kinkig Sebastian. Regn blandat med snö och riktigt äckligt ute. Eftersom dagen slutade som den gjorde igår ville jag gottgöra min käre make och bakade ostfrallor till frukost. Jag åt dom iaf.





Då har vi vart på jobbet och pratat med min chef och med början söndagen den 27 april kommer jag att arbeta söndagarna framöver kl 12.00-20:45. Blir bra extrapengar det att fylla ut föräldrapenningen med. 

Så nu blir det att hålla riktigt hårt på lchf så kanske något kilo kan försvinna nu när jag ska i arbetskläderna igen.

Vi var även till toys r us och lämnade in Sebastians 4-hjuling han fick av mamma och pappa i julklapp. Den har lagt av så vi fick en helt ny fast i annan färg. 

Simon äter nu och Sebastian sover middag i sitt rum. Dumma idéer han har fått att vakna kl 06 på morgonen. 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar