tisdag 11 mars 2014

Simons rum del 1

Simons rum börjar ta fart och bli klart. Jag skulle idag sätta sista våderna men hur jag än försökte fick jag inte bort ljusknappen till taklampan. Så pappa kommer och hjälper mig någon dag. 

Vi har iaf fått upp tavellisten med Simons namn på. Blev jätte fint. Betongkroken är slut så tavlorna kom tyvärr inte upp idag.. Men i morgon hoppas jag vi kan hänga upp dem. Gardinerna är beställda och jag var i väg förut till tygfabriken och köpte tyg till vimplarna. Lära gå vagnen har jag grundmålat och ska ikväll måla den igen. Så i morgon kväll tänkte jag måla mönster på den. Vi ska även köpa en matta till rummet. Blir samma vi har i vardagsrummet. Känns kul att Simon också får ett fint rum nu.



Igår ramade jag även in Simons första body han haft på sig. Precis så som jag gjort med Sebastians. Den ska också pryda väggen i hans rum.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar