torsdag 27 mars 2014

Vår

Riktigt vår väder idag! Pw med ungarna i kärran på förmiddagen. Så härligt! 

På eftermiddagen lite koll på pappa när han spelade lite fotboll med vänner innan Sebastian halvt badade i en vattenpöl och sen blev sur. Kvällsbad och Sebben sover redan kl 19. 

Vi har även hunnit städa lite här hemma och tvättat. Ska hänga tvätten nu.

Idag byter vi diet. Lchf har inte gett mig resultat alls på två veckor så idag högg vi in på 5:2 med fastedagar tisdag och fredag. Hoppas det ger resultat. Jag måste gå ner i vikt till semestern. I morgon blir det promenad med barnen i kärran igen. Får se jag kanske bara går en sväng med Simon. Jag har ännu inte gjort det. 

Nu är jag sliten. Blev inte så mkt sömn inatt heller eftersom Simon nu är förkyld. 

Funderar på när Johan har hängt tvätten att färga håret. Får se om jag orkar. Annars ska det bli gott med lite helg. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar