söndag 27 april 2014

Då var det dags..

Då var det dags, dags att stämpla in på Konsum Värmland idag igen efter ca 7 månaders uppehåll. Kl 12:00 börjar jag mitt pass och går till 20:45 ikväll. Undrar allt hur mina knän och höfter kommer må efter en dag i skor med stålhätta på betonggolvet. Har jätte ont i ryggen också. Har sovit hos Sebastian sedan 01:30 inatt.

Jag måste säga att jag är lite nervös för jobbet igen. Arbetskläderna är tok för små och jag är nervös för hur kroppen ska reagera. Det är ju bara två månader sedan jag gick igenom förlossningen. Kroppen är egentligen inte redo för detta men måste man så måste man. Det ska iaf bli superkul att träffa mina arbetskamrater igen. Det har jag saknat. Blir ganska enformigt och långtråkigt att gå hemma och vänta barn. Nyttigt för mig att komma ut. Nu ska jag sätta telefonen på laddning och slänga i en hårfärg. Tjipp och hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar