fredag 25 april 2014

Fredag morgon kl 05:20

Simon har börjat sova över nattmålet, skönt! Han äter oftast vid 21:30 på kvällen och vaknar runt 05-05:30 för nästa mål. Och efter Simon är klar med det målet brukar Sebastian vakna till liv. Idag vaknade Simon kl 05:20 för mat. Han är nu färdig och sover igen medans jag hör Sebastian i sitt rum halvt hosta ihjäl sig! Tråkig denna hosta är!! Får se om jag får sova något mer..

Idag vid 10 ska jag gå på stan med lillasyster medans Sebb är på museet och mumin utställningen med farmor. Det blir nog himla roligt för Sebbis. 

I eftermiddag blir det Munkfors en sväng för att träffa svärmors kompis som utför kosmetisk tatuering. Spännande!

Nu ska jag blunda igen och hoppas på några minuters mer sömn. Johan for till jobbet för en liten stund sedan.. 

Min stora korv i sin nya keps!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar