lördag 24 maj 2014

Lördag och regn

Regnet öser ner och lägenheten är varm så alla fönstrena och balkongdörren är öppen. 

Vi har under förmiddagen grejat hemma och haft en snubbe här som kollat på lägenheten. Vi har även sålt balkongmöbeln och fått in en extra slant. Jag har börjat pyssla med detta fönster jag hämtade hos mamma och pappa för antal veckor sedan. 

Johan sitter med barnen i soffan medans jag har gått och lagt mig. Usch har en sån där dag då jag bara vill dra något gammalt över mig och ligga kvar där. 

Skulle egentligen vart till Barbros brygga ikväll med jobbet och jag har sett fram emot det länge. Men idag beslutade jag mig för att strunta i det. Alla har någonstans att förfesta utom jag. Så jag tappade lusten. Sen har jag heller ingenting att sätta på mig och denna hemska kropp. Usch!! 

I morgon tog jag ledigt från jobbet då jag ska ha barnen. Tur det för jag har ingen lust att gå dit i morgon så det tajmade bra att jag måste ta hand om barnen.

Önskar jag kunde bli kvar i sängen hela dagen. Är trött, ledsen och sliten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar