onsdag 28 maj 2014

Migrän

Igår blev tyvärr ingen bra dag. Jag tänkte vara hurtig och gå en pw med Simon i kärran efter dagislämningen. Efter ca halva vägen åkte jag på migrän och fick springa hem för att ta en tablett. Väl hemma slog migränen ut rejält och jag fick ringa hem Johan från jobbet för att ta Skorpan. Jag vart liggandes i soffan/sängen hela dagen och kräktes hela eftermiddagen. Auktionen jag skulle åkt på igår fick jag hoppa då jag mådde riktigt dåligt. Min fantastiska make slet med barnen ensam hela dagen igår. Det är tur att jag har honom. Idag är jag jätte bakfull och huvudet känns som en burk. Jag är så sliten men det är nog efter allt kräkandes och att jag varken åt eller drack igår. Sebben vaknade och blödde näsblod igår kväll också. Han hade vart väldigt kinkig i lekparken sa Johan. Bara han inte är påväg att bli sjuk?! För på fredag kommer farfar och ska passa Sebben en stund på kvällen för vi har blivit utbjudna på middag på Frost av mamma och pappa! Det ser vi fram emot!! Världens bästa och godaste mat.

Mysigt det är att varje morgon vakna upp bredvid denna fisen. Önskar jag kunde få vakna upp bredvid Sebb på samma sätt. Mammas underbara godingar!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar