fredag 23 maj 2014

Utan tid

Svårt att hinna med någon tid för bloggen med en busig unge och en bebis som alltid hänger på armen. 

I tisdags var Skorpan på sin tre månaders kontroll och fick vaccination. 6650g och 63.5 cm. Stor kille nu som redan drar 68 i kläder. 

Under veckan har vi sålt av massor med möbler här hemma och fått ihop ett antal tusen som vi ska lägga på vår Göteborgs weekend nu i Juni och på det nya chassit jag beställt till kärran. Det gamla har gått sönder.

Vi har även haft visning på lägenheten och på lördag kommer ytterligare en familj och kikar. 

Igår var vi på gårdsfest på Sebastians förskola. Jätteroligt och tempraturen ute låg på 26 grader igår kl 19!

Nu när vi sålt av massa möbler har vi köpt lite nya. Begagnade jag har tänkt göra i ordning. En ny jättevacker sängram av en tjej i Forshaga för endast 500:- och då ingick sängborden! Så den ska jag måla vit. Har även köpt ett syskrin som jag länge letar efter! Johan ska hämta allt efter jobbet idag. Så Johan blir borta ända till efter 18 ikväll. Jag undrar vad jag och barnen ska hitta på?

Nu ska Skorpan få lite käk här!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar