söndag 27 juli 2014

Dop: Loa Simon

Igår döptes min minsta älskling. Min lilla Loa Simon. Han skötte sig så bra i kyrkan trots att svetten bara rann. Sebben ville inte alls vara med varken i kyrkan eller på kort. Så han satt hos farfar hela dopet. Dopkaffet med smörgåstårta och marshmallowstårta serverade vi i en av norrstrandkyrkans lokal. 

Tyvärr vart videokameran full så vi fick inte med någonting från dopet. Blev så ledsen. Sen fick vi inga bilder med oss heller. Idag kan jag gråta för det..

Kvällen tillbringade vi i väse hos moster Lena och Richard för att fira Lena som fyllt 50 år. Och allt ihopa slutade med hemgång vid 22:30 med en sovande bebis och ett hemskt magknip för mig!

Tack mamma och pappa för all hjälp i lokalen igår. Och för de goda smörgåstårtorna.

Tack även Ingela och Emelie för att ni i fredags stannade kvar så länge och sent med mej i lokalen och hjälpte mig mes tårtorna! Min familj är guld värd!



























1 kommentar:

  1. Be familj och vänner att dela med sig av sina bilder:)

    SvaraRadera