onsdag 16 juli 2014

Ytterligare en hemsk natt

Sömn existerar inte i mitt liv just nu. Simon bökar sig igenom nätterna och jag är helt slut. Varje dag startar kring 05 tiden, ibland så tidigt som 03. Inatt har sömnen åter igen legat på knappa 3-3 1/2 h och det är snart dags att börja dagen. Sebben har gnällt ett par gånger så får se om han har feber eller inte sen när han går upp. Måtte han inte ha det! 

Åh jag vill sova, skulle kunna göra vad som helst för att få sova en hel natt ostört. Och Johan då som ska jobba på detta. Han sover nog inte så mkt mer än jag. 

Idag orkar jag inte. Känner mig matt, orkeslös. Slut.

Dagarna är dryga i väntan på att Johan ska sluta jobbet. När han kommer hem är dagarna jätteintensiva då allt ska göras. Handla, packa, flytta grejer. Vi har ännu inte packar speciellt mkt och flyttlasset går om 2 veckor! Men eftersom det aldrig blir någon vettig sömn för mig, hur ska jag då orka med allt som måste göras? 

Simon är hostig och snorig han också och låter som jag vet inte vad när han sover.. 

Önskar Simon sov ett par timmar på dagen så jag och Sebb också kunde vila. Usch idag lär jag grina här hemma!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar