tisdag 5 augusti 2014

Det ordnar upp sej

Kaoset här hemma börjar ordna upp sej. Ännu vet vi inte vart vi ska ha riktigt allt utan det mesta står inknött i Simons rum. Och kommer nog stå där ett tag med? Tur är väl det att han inte ska bo där ännu. 

Dagen började bra med en Sebastian som sov till 09:15. Dock fick vi kasta oss i bilen till lägenheten på Vasagatan så missförstånd hade blivit med flyttstäden. Den skulle göras idag men jag var helt säker på att det var först i morgon. 

Hur som helst är den iaf gjort och i morgon betalar vi fakturan. Skönt att slippa tänka på städ och grejer med! 

Sebben verkar trivas här hemma iaf. Han älskar badkaret, verkligen. Men jag saknar tvättmaskinen. Jag är nog den som anpassat mig sämst i denna lägenhet. Jag trivs inte riktigt än men det ordnar sig väl. Jag trivs inte riktigt när det är så trångt. Men det är ju skillnad att gå från 117 kvm till 82 kvm. Detta blir nog bra tillslut iaf. Vi kan spara pengar varje månad vilket gör att vi fortare kan köpa vårt drömhus.

När vi är helt i ordning här ska jag ta tag i vikt och träning igen. Mammakilona måste bort!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar