lördag 15 november 2014

Det var på tia

Idag var det min sovmorgon dag. Men som vanligt vaknade jag 07.30 som senast och klev upp. (Under veckan har jag vart jättetrött men tydligen inte idag). Blev 1 mils pw med Simon sovande i kärran på förmiddagen i duggregn. I brist på något att göra fick vi något gjort som vi pratat om länge. Vi rensade klädkammaren! Oj vad mkt kläder vi rensade bort nu. Och oj vad mkt kläder jag fann som jag glömt bort att jag hade! Testade även endel plagg som vart för små som nu satt som ett smäck! Shit jag märker verkligen resultatet av min viktnedgång nu och jag är så glad! Jag är snart halvvägs och sedan 1 september har jag vart med på viktväktarna online. Resultatet hos dom har vart 10 kg sedan dess och jag är sjukt nöjd och glad. 

Sen tog vi oss en sväng till Nolgård för någon timmes lek. 

Barnen sover, tvätten är tvättad och hämtad från tvättstugan och vi ser på Big Brother. Snart sängen i morgon eftermiddag blir det jobb.

Trött mammagris efter en eftermiddag med 20 minuters sömn och massa lek hos kusinerna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar