måndag 3 november 2014

Oktober-november regn

Det regnar, dag ut och dag in. Simon tog morgonen kl 05:20 i morse och en trött mamma klev upp. Lek i hans rum en timme innan jag hörde Sebben i hans rum. Hostade tills han nästan kräktes. Sebben har sedan 07 i morse hostat precis hela tiden. Supersliten men som tur var feberfri gick han självmant och la sig för natten 18:45. Johan jobbar denna veckan och Sebben är sjuk. Undra vad vi ska hitta på. November november. Vinter, usch vad jag avskyr dej!

Simon är lite hostig och snorig men tror det beror på att tänderna väcker. Han verkar inte påtaglig. I morgon om Sebben hostar såhär får det bli vårdcentralen och ett krav på annan hostmedicin är den vi fick sist. Jag förstår inte varför all medicin måste smaka anus. 2014 och vi måste fortfarande tvinga i våra barn medicin. Nu tar jag natten. Det har vart en lång dag. Hoppas på lite sömn iaf och att Simon inte väljer att ta morgonen 05. Sebben blir förövrigt hemma i morgon från dagis. Han kan inte gå om han hostar såhär. Håller tummarna att han slipper febern nu bara. 


Min morgonpigga lillgris kl 05:30 i morse.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar