onsdag 12 november 2014

Tidig hemmamorgon

05:37 vaknade Simon i morse. Jättekinkig hela morgonen och nu 07:30 somnade han igen. Tyst tyst hörde jag ett litet rop från det andra sovrummet: - Jag är vaken.

När Simon somnade vaknade Sebben. Nu ligger jag och Sebben under filten i soffan och myser till "Den otroliga vandringen". Sebbens senaste favorit.

Trött som ett as är jag. Men inte pga dålig sömn utan jag är trött jämt. Hur mkt jag än sover så är jag jättetrött. Funderar på om jag har B12 brist igen. 

Johan jobbar och Sebben blir hemma från dagis idag med pga att magsjukan går på avdelningen. Vi ska på förmiddagen gå till stan och lämna in bilnyckeln för batteribyte. Sen lite senare ska vi åka till moster Louise och leta efter garantin för babymonitorn som helt plötsligt har tappat ljudet..?

Hoppas Simon sover en rejäl stund nu för vi orkar inte göra något än jag och Sebben. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar