torsdag 25 december 2014

Jul 2014

Nu är julafton 2014 över och vi har precis vaknat upp till juldagen hos mamma och pappa. Dagen igår vart fantastisk och ungarna var mer än nöjda. Simon sov ute i vagnen i minusgrader medans barnen slet runt de nya julklapparna. Sebastian var så nöjd. Det var så kul att se! 

Dock har jag lärt mig nu att massa godis, överätande av mat och efterrätter går absolut inte ihop med viktväktarna! Jag mådde så illa igår och inatt, magen värker och jag kallsvettades. Helst skulle jag föredra endast flytande idag. Blir att äta minimalt. Jag kanske lärde mig någonting nu äntligen??

Dagen idag ska det firas jul igen hos svärmor och Martin. Dock är jag inte jättesugen pga mitt magont men jag får skylla mig själv. 

Tack alla goa som var med och firade denna underbara julafton!
















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar