måndag 29 december 2014

Reafynd

Oj vad vi fyndar. I år är mellandagsrean helt galen och allt vi har köpt har gått på knappt någonting alls. Idag kom farfar och hämtade Sebben på förmiddagen för en dag i Boda. Så då passade vi på att göra stan med bara en unge. Sebben har växt ur sin overall från förra året över natten så vi fyndade vinterbyxa och jacka till kanonpris på Coop, isf ordinariepris på 995:- så gav vi 246:- för allt. 75% rabatt, helt galet! Så nu har han vinterkläder till nästa år.


Själv var jag ute efter nya underkläder och fyndade massor med trosor till vrålpris. 195:- för 11 par trosor! Alla mina andra är numer för stora.



Fann även en ny mascara för 50:-, favorit nagellacket 2 st för 20:-, 2 halsband, ett set med nagellack och läppglans. (Några ska bli presenter).



Sen är jag helt galen i peplumtoppar så denna var ett måste från Gina tricot, endast 64:-!

Häromdagen fyndade jag lite kläder till Simons 80 garderob, ett par löparthights till mig och en väst till Sebben. Även en jacka jag länge suktat efter. Har också köpt mig en pyjamas, har inte ägt en på många år!



Lugn lugn lugn, Johan har också fått shoppat på rean och även utan rea! Så det är inte bara jag och ungarna som fått oss grejer. Johan har köpt 3 par jeans, en tröja och lite så. Sen vill jag tillägga att mkt av detta har jag köpt för de pengarna jag fick när jag fyllde år!

Vi är så nöjda allihop med årets rea!
Nu ska jag plocka in allting medans Johan och Sebben bygger lego och Simon sover. 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar