tisdag 23 december 2014

Tänder

Simon har härjat hela natten så har inte sovit många timmar.. Startar dagen kl 05:15. Johan är också uppe. Sebben sover som tur är. Han behöver sova länge då det är uppesittarkväll ikväll och tanken är att han ska få vara vaken ett tag ikväll. 

Ögonen går i kors och magen värker. Åt godis igår och under veckan har jag tappat vv helt. Vägdag idag, ser inte fram emot det kan jag lova! Nya tag efter julafton så de sista 15 kilona kan försvinna innan sommaren. Hej och hå nu går det himla segt. Känner mig svullen, svettig och äcklig. Önskar jag kunde trilla bort denna veckan så vågen visar minus idag endå. Har ångest ångest ångest!

I morgon är det julafton och vi ska fira hos mamma och pappa. Sebben längtar efter tomten och alla paketen. Ska bli roligt och se hur har reagerar på tomten och allt annat i år.

Varje år försöker vi kosta på oss själva en julklapp. Någonting som vi behöver. I år längtar jag efter en tatuering. Har inte tatuerat mig sedan Sebben var 3 månader. Men det får vänta ytterligare ett tag då vi köpte oss Volvon nu som julklapp. Ett köp vi är otroligt nöjda över!

Idag blir Simon även 10 månader. Herregud vad tiden springer. Min lilla blir så stor!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar