torsdag 8 januari 2015

Nytt projekt

Nu har jag snart jobbat en vecka efter 10 månader som föräldraledig. Känns bra att vara tillbaka och att pengarna kan börja rulla in igen. I morgon är det arbete mellan 09:15-18.00. Sen tar jag ledigt en dag för att på söndag börja en ny arbetsvecka. Det är så skönt när man stämplar ut och kommer hem till två busungar som båda ska klänga och kramas på mig.

Häromdagen var Johan iväg och fyndade en ny tv bänk för bara 100:-. Jag är inne i en period där jag ääääälskar att fynda gamla möbler och måla om. Blir lite mer annorlunda och personligt när man inte har det alla andra har. Igår började jag måla den och idag la jag första lagret med färg efter gårdagens grundmålning. Bänken är enorm men kommer bli bra då det är dörrar på den. Simon drar och sliter i denna dvd och det är filmer överallt. Så med några barnspärrar sen ska väl dvd och diverse saker få vars ifred.

Nästa projekt är tänkt att fynda ett gammalt linneskåp och göra om till leksaksskåp och ställa i Sebbens rum. Han har så himla dåligt med förvaring för alla sina leksaker.

Före

Under renovering



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar