fredag 16 januari 2015

Tankar

Då var det det här med att försöka sova då. Denna veckan då jag arbetat eftermiddagen har blivit helt upp och ner!

Sen har jag många tankar som snurrar i huvudet idag också. Viktnedgång, hus, arbete, pengar, barnen, framtiden, önskningar, vad som komma skall och när.

I morgon förmiddag blir det en rejäl powerwalk och jag hoppas att vägarna är isfria. Jag skulle så gärna vilja börja springa igen men mina skor är så slitna nu så knäna kommer inte att palla med. Behöver nya men är lite för fattig just nu för att köpa. Inte bara jag som behöver saker jämt utan även Johan behöver skor och diverse saker. Ska bli behövligt att åka till Ullared om två helger. Barnens strumlådor ekar!

Dock är jag väldigt besviken på mig själv då jag inte gått ner så mkt i vikt som jag hoppades till Ullared. Känns som ett misslyckande. Denna veckan har jag på jobbet känt mig jättetjock och tyckt att arbetskläderna sitter extra tight. På badhuset idag med världens bästa Sebastian kände jag mig som en flodhäst bland alla smala mammor i bikinis med bebisar hängandes på armen.

Usch! 14 kg most have to go! 


Dessa löparskor vill jag gärna ha men vet ej vart jag kan köpa dem till bäst pris? De heter nike air max bw dam löparskor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar