fredag 20 februari 2015

Sängen trasig

Typisk. Vi har den senaste veckan sett att Sebbens sängram håller på att falla isär. Och ikväll var den påväg ordentligt. Så nu fick vi slå ihop den och har bundit ihop den nertill med rep. Ska försöka limma ihop den då vi inte har råd just nu att köpa en ny. Helst vill vi byta säng och madrass till honom helt och hållet, från 90 till 120. Ramarna är inte så dyra men med madrass drar det snabb iväg. Så vi får försöka laga i stället.

Nu är jag trött på allt slitet och krångel här hemma. Nu vill jag köpa mitt boende. Och massa andra saker. Låt pengarna börja rulla in, snälla? Tack.

En längre tid har jag haft svårt att sova hela natten. Jag är oftast trött och humöret går upp och ner, väldigt fort. Träffade en läkare i december och fick b12 tabletter utskrivna för att jag skulle försöka piggna till. Men tyvärr går det inte åt rätt håll. Jag ligger mkt vaket på nätterna och grubblar på allt och jag vet det inte är bra. Jag hamnar i obalans och allt grubbel får mig på dålig humör. Det börjar bli tröttsamt allt nu. Nytt läkarbesök 27 februari för nytt samtal. Får se vad som sägs nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar