måndag 2 mars 2015

Löpning

Det blev gymmet efter jobbet idag då Johan behövde sova en stund på förmiddagen. Jag är mycket nöjd med vad jag har åstadkommit de här 3 veckorna på gymmet, konditionsmässigt. Jag försöker springa varje gång jag är där och idag slog jag min tid med hela 3 minuter. Jag sprang 5 km utan att stanna på 35.35 min. Kanske ingen supertid för vissa men för mig är det kanon!! Med tanke på att mina knän skriker efter 1.5 km och att min tunga vikt gör det enormt jobbigt att springa. Om två veckor ska jag springa 5 km på 35 minuter prick. Annars brukar jag springa 5 minuter, pw 5 minuter och så håller jag på så i en timma och då hinner jag 7 km. Så 5 km på 35 minuter är verkligen toppen för mig.

Dagens insats, jag är nöjd. Nu pepsi Max i sängen vid tvn med världens bästa man, min Johan.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar