måndag 23 mars 2015

Tidig måndag morgon.

Här slog vi upp ögon första gången 04:44. Vaknade av att Simon låg i sin säng och pratade. Fick honom att somna om tillslut. 06 var det dags för morgonen och nu är leken i full gång för båda barnen. 

Idag skulle vi gå till Mariebergsskogen var det tänkt men regne öser ner och det är rena hösten ute så det ställer vi in. 

Får se om vädret tillåter en promenad sen iaf. Skulle behöva komma iväg och köpa kolsyrat vatten. Såg netto hade fruktvattnet igen (mitt favorit). 

I eftermiddag hoppas jag på att barnen ska vara lite sjyssta och låta mig städa lite här hemma. Sängarna ska bytas i, jag tänkte damtorka hela lägenheten, dammsuga och sluta golven (iaf det i köket). Badrummet behöver städas och jag tänkte även tvätta och rensa lite leksaker. Får se vad barnen säger, framför allt Simon brukar inte vara så glad när jag gör sånna saker. I värsta fall får jag plocka fram bärselen till Simon. Sebben brukar föredra att se på en film under tiden. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar