torsdag 30 april 2015

Sliten natt

Herregud kan vara min värsta natt ever! Gjorde lite nyttigt mys igår till mig och Johan. Gjorde sockerfria kokostoppar och doppade jordgubbar i sockerfri choklad. Har inte ätit riktigt fett sedan september förra året eftersom vv använder det mesta i light. Gissa om jag haft ont i magen?!?! Mådde illa igår och kallsvettades som en gris! Efter några timmars magknip gick det över. Pust! Jag har alltid haft problem med magen, speciellt efter att jag började jobba natt så magknip är jag van vid men detta har jag aldrig haft. Tur det har släppt nu och jag fick sova några timmar iaf.

Barnen sover ännu. Varför har vi inte bytt rullgardin till Simon tidigare?? Hela veckan har han sovit tills mellan 07-07:30! Dock vaknar jag varje dag själv kl 06 av att Johan går upp men skönt att kunna ligga kvar och dra sej i sängen.

Veckans sista dagisdag för Sebben och Johans sista arbetsdag inför långhelg.  Hoppas han slutar lite tidigare idag Johan för Sebben ville så gärna ha med pappa till Karmen i eftermiddag. Vädret ser inte lovande ut men så länge regnet håller sig borta så går det iaf att vara ute.

Idag efter dagis blir det strumpjakt på stan åt Skorpan. Antingen växer hans fötter enormt eller så krymper alla strumpor i tvätten.

Igår i lekparken på romstad.

Härromdagen i lekparken vid Karmen

Förra helgens vitsippeplockning på Hagalund



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar