fredag 24 april 2015

Vissa är bättre än andra.

Vissa dagar är betydligt bättre än andra. Idag en sämre. Troligtvis då det är tredje natten med jätte lite sömn för mig. Är inne i en sån period igen då jag vaknar av minsta knäpp och ligger vaken i timmar. Grubblar och allt snurrar men för första gången på många år verkar det som om jag har kommit fram till varför jag mår som jag gör.

Egentligen kanske inte allt beror på att vi bor mitt i stan i en trång lägenhet och att husdrömmarna är för långt bort mot vad vi vill.

Allt beror ju givetvis på mig själv! Hur jag trivs med mig själv. Många gånger har man hört att man inte kan älska andra förrän man älskar sig själv. Så jag har mycket att jobba på. Jag har lång väg kvar att viktminskningen och mycket att reda upp efter det. Avskydde utseendet innan jag fick barnen och det är ju inte så mkt bättre efter heller. Första veckan efter jag fick Sebastian förklarade jag för Johan hur jag kände mig i kroppen. Tja kort och gott kändes det som kroppen rasat en våning. Och nu efter Simon är vi nere i källaren. Mycket vill jag förändra men när var hur och kommer jag kunna det? Kommer jag lyckas?

Börjar iaf den 8/6 med en kosmetisk tatuering. Låt mig vinna på lotto/triss eller postkodslotteriet. Låt mig bara vinna!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar