måndag 11 maj 2015

Sick

Today i feel Sick.. Vaknar med ont i halsen. Vädret är tyvärr heller inte det bästa men om vi håller tummarna kanske vi i alla fall slipper regnet. Dagen började lite fel på annat sätt också. 

Ikväll måste jag ut och springa eller gå långt som sjutton. Trött på min tjocka kropp, trött på spegelbilden. Jag vet inte hur jag ska vara. Börjat räkna pp igen efter att jag halkat av banan efter påsk. Hoppas få köpa ett fitbit armband också av en bekant i eftermiddag. Hoppas att det ska hjälpa mig neråt. Jag har ändrat min målvikt. Jag tror inte 10 kg till räcker. Så jag ha satt från 10 till 17 kg i stället. Det blir nog bättre. Gör om mig! Dåligt har jag mått över mitt utseende i livet men aldrig såhär mkt tror jag. Jag har halkat totalfel och finner nya brister med mig själv, varje dag. Börjar bli jobbigt.

Ska strax åka och handla med barnen själv. Johan jobbar och båda barnen är hemma idag. Kylskåpet ekar tomt, väldigt tomt. Finns inte ens så jag har till frukost.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar