tisdag 15 december 2015

John Blunds frånvaro

02:40

Samma som igår natt. Klockan går och jag är vaken. Vrider och vänder mig. Dessa eftermiddagars veckor är fruktansvärda och hela veckan går jag som i dimma och bara väntar på fredag så att veckan ska ta slut... Och i morgon är det bara tisdag.. 3 pass kvar alltså. 

Ungarna är påväg att bli redigt förkylda och hostar som galningar. Det är skytteltrafik in till Simon. 

Snälla låt veckan ta slut. 

04:01

Klockan slog precis 04:01 och jag har inte somnat ännu. Pga sömnlöshet för mig och Sebastian som hostar värre än värst drog Johan iväg på jobb redan nu. Han ska försöka jobba in några timmar så han kan gå hem vid lunch och vabba resten så jag kan få sova. Migränen är ett faktum känner jag. 

Har snart sovit 6 timmar utspritt på 2 dygn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar