onsdag 16 mars 2016

Vår

Våren kommer med stora steg och jag är ledig till och med söndag. 5 ledig var tredje vecka nu fram tills semestern. Tyvärr dock vaknade Sebben med lite feber och en förkyldning i morse så Simon är på dagis och jag och Sebben har mys hemma med Muminfilm och macka i soffan. 

Jag hoppas barnen håller sig friska nu och att Sebbens feber går över fort. På fredag hade jag tänkt att kanske överraska ungarna med Leos lekland och på lördag ska barnen och Johan iväg med farfar och se på stora maskiner. (Någon vårvisning någonstanns av traktorer osv). Själv får jag ha egentid och tänkte då ta en rejäl promenad och avsluta med gymmet. 

I kvällningen ska jag till Skattkärr och hämta ett soffbord.

Två godingar som båda vill ligga tätt intill mami.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar