söndag 28 november 2010

I fredags var jag ledig från jobbet. VÄLBEHÖVLIGT! På förmiddan vad jag och älskling och storhandlade och en stund in på eftermiddan var Emelie här och bakade "Gula Katter" & dansade till Räven raskar över isen..


I fredagskväll förlovade jag och älsklingen oss! Det var jättemysigt. Vi åt potatis & kasslergratäng och hallon & glass till efterrätt. Vi skålade i lite alkohol och satte på varandra ringarna. Vad skönt att man äntligen står här igen! Detta trodde jag aldrig för 3 år sedan när man mådde som man mådde. Johan är mitt ljus i livet. Jag älskar honom mest av allt!!



Var på dop igår. Jättemysigt och tyckte allt blev jättebra. Hampus & Elliot var jättefina i sina dopklänningar. Dom skötte sig kanon i både kyrkan och på dopfestan. Puss på dom!

Har varit vaken i ungeför 30 minuter. Har hunnit duscha och tänt första adventsljuset. Snön yr och öser ner ute. Mysigt! Precis så det ska vara första advent. Idag är det skyltsöndag och man ska ju självklart gå ner på stan en sväng. Sen är de det traditionella adventsfikat hos Ingela & Daniel. Jag har som vanligt mitt adventsfika den 4:e advent eftersom jag fyller år i samband med det.


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar