måndag 29 november 2010

Tungt

Har nästan köpt alla julklapparna nu. Har kvar till mormor & älsklingen. Ännu vet jag inte riktigt vad jag ska köpa till dom? Men har iaf mina funderingar kring babys. Vi köpte julklapp till Anne & Martin, Lea, Isak, Krille, mamma & pappa och till lilla Hampus. Skönt att nästan vara klara. Självklart köpte jag mig en liten sak själv också, ett par nya leggins. Välinvesterat! Vi ska äta lite mat sen när baby kommer hem och sen slå in julklapparna. Blir mys! Ska försöka få med Johan till rusta och köpa en ljusslinga till balkongen också. Hade tänkt att strunta i det i år men ångrade mig sen. Det är mys med ljus på balkongräcket!

Det var tungt att jobba i morse, och kallt... USCH! Ville bara gå hem och krypa ner i sängen. Det var underbart när jag väl slutat och fick göra det. När jag kom hem hade vi bara 18 grader inne. Så jag satte igång värmefläkten och kröp ner under täcket i soffan. När jag vaknade hade vi 22,5 grader. Lagomt det!

Om 2 dagar är det 1 december. Och om 21 dagar fyller jag 24 år. Detta året har gått så sjukt fort. Vet inte vart det har tagit vägen. Tycker inte man har hunnit göra så mycket annat än att flytta åt folk. Johan flyttade in i sin lägenhet på Karmgatan 1 maj. Flyttade hem till mig i augusti. Vi flyttade från min tvåa 1 oktober, Ingela & Daniel blev Hammaröbor i slutet av Oktober. Mamma & pappa flyttade hem till moster Lena den 20 november och skall in i sin nya lägenhet 1 Januari.. Många flyttar hit och dit. Blir skönt när alla är på plats och allt är klart.

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen börja med maten. Så den är fördig när baby kommer hem om 40 minuter. Kärlek!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar