torsdag 11 november 2010

Första snön


Första snön har lagt sig och det måste man ju bara dokumentera!
Gick hem från jobbet igår då jag kände av att migränen började komma. Fick en tablett av Carina och for hem och landade i sängen.. Sov mellan 5 - 13.30 till och från hela dagen. Sen slockande jag redan kl 19.30 nångång igår. Shit vad jag hatar migrän. Fick det nu eftersom jag knappt orkat sova ordentligt och tillräckligt länge de senaste 2 veckorna. Men eftersom jag även sov mellan 19.30- 07.30 idag så känner jag mig pigg och redo för att ta tag i veckans sista arbetspass i morgon! Ska ringa chefen i eftermiddag och meddela.

Jag och syrran ska ner på stan vid 10 för att leta julklappar & doppresenter. Älsklingen ska jobba eftermiddag sen så då blir jag ensam hemma. Tur det är helg i morgon så vi kan ha lite mys med film, bad, tända ljus och lite sånt.

Måste förövrigt inhandla lite nya julgrejer til lägenheten också.. Gardiner, ljusstakar & sånt. Blir mys att bo här i jul detta året. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar