tisdag 9 november 2010

Snökaos



"Min nya vinterjacka"

Istället för att det ser såhär mysigt och fint ut så yr höstens första snö åt alla håll. Blåser, är grått och jättekallt ute! Usch! Ingen sådan vinter jag vill ha. Tur jag köpte ny vinterjacka härromdan. Tänkte inviga den sen om jag ska ut men just nu har jag bara lust för mys under täcket i soffan till en bra och spännande film.

Var på Bergvik förut efter jobbet med Ingela. Köpte farsdags present. Det är ju klart papi ska ha en present på farsdag. Köpte inte så mkt mer av vett faktiskt.

Vore skönt att sova en stund. Har inte hunnit det idag än. Men nu är klockan alldeles för mkt för det så jag får vänta tills ikväll. Men blir nog tidig säng då kan jag tro.. Sova är skönt. Synd man aldrig kan sova tillräckligt för att vara utvilad. *pust* 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar