tisdag 29 mars 2011

Paket

Kom precis hem från en långpromenad i solen med Mariell och lilla Emilia. Var jätteskönt!
I postlådan låg ett paket, overallen och handuken vi beställde från barnmässan i lördags har kommit (Det som Anne och Martin köpt till vår lillskrutt.) Jättefint var det och det kommer bli super när skrutten kommit! Igår var jag med Ingela på stan en sväng och sen vart jag med dem hem fram tills jag åkte och jobbade. Fick ta med babygymmet & babysittern som vi får låna av dem. Tusen tack !

Håller på att leta ihjäl mig efter mitt körkort? Det ligger ingenstanns. Har kollat överallt! Hoppas verkligen det ligger i skåpet på jobbet så jag slipper krångla med att skaffa mig ett nytt. Blir tokig på allt som är borta!?! Hoppas paketet med tröjtrycken kommer i morgon!
Nu blir det att laga i ordning pastasallad med quornbitar. MUMS!

Här är de saker vi fick på posten och även det vi får låna av Ingela & Daniel.


Vinröd fleeceoverall stl 62/68

Handuk med badhandske


Babygym

Babysitter

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar