onsdag 30 mars 2011

Vilken slarvmaja jag är !

Hittar verkligen inte mitt förbaskade förkort! Har blivigt så himla glömsk sedan jag blev med bebis? Men nu har jag i alla fall förlustanmält körkortet till polisen och även beställt hem nya papper från transportstyrelsen som förhoppningsvis kommer hem i bredvlådan redan i morgon. Dock har jag körförbud tills nya körkortet anländer om jag inte vill riskera böter, eftersom körkortet är mitt enda legetimation.. Så det får bli mini-Bättan nu fram tills det nya anländer. Skittrist men hoppas på fint väder så kan jag faktiskt cykla till jobbet.

Har vart på långpromenad med mamma i fina vädret. Skönt men nu är jag sleten och har lite ont av foglossning. Tur jag hinner vila lite innan jobbet! Inatt har jag vaknat flera gånger av att det slitigt och dragit i nedre delen av magen. Inte konstigt kankse eftersom bebisen skulle fördubbla sin längd och vikt på bara några veckor. Är mysigt att känna hur det händer massa saker i magen även om man ännu inte kan känna sparkar. Men lilla fjärilen känner jag allt av till och från. Längtar massor till UL nästa vecka. Kommer bli en otrolig känsla!

Nu snart ska man äta sig lite mat hos mamma och pappa innan man åker hem och duschar och slappar i soffan. 2 arbetspass kvar tills helg. Sen långhelg! Är ledig söndag kväll, måndag kväll. Hur skönt som helst!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar