fredag 11 mars 2011

Pippi

Hur vanligt är det att Johan redan sover och jag är vaken denna tiden en fredagkväll?

Har färgat kläder svarta hela kvällen så sitter och väntar på att sista maskinen ska bli klar så jag kan torka ur den och sen slappa innan läggdags. Passade på att surfa lite och upptäckte att jag fått mejl om att våra bokade & betalda biljetter till Pippi Långstrump på is den 27 april är inställt. Så jag fick rota fram biljetterna nu och som tur är låg kvittot och allt annat kvar i biljettmappen så det är inga problem att få pengarna tillbaka. Lite synd att det är inställt. Tror Emi skulle tyckte det var roligt att gå på det. (Jag med för den delen) haha

I morgon är det personalfest på Claessons festvåning. Blir både skoj och intressant!?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar