torsdag 10 mars 2011

Promenad

Vaknade för en halvtimme sedan och känner mig skapligt pigg. Igår sov jag mellan 04-14.00 och var dödstrött hela dagen och natten på jobbet. Skönt med fredag i morgon!


Funderar på vad jag ska hitta på? Älskling slutar först om 4 timmar. Tror jag ska ta med mig vackra rosa mp4 spelare som jag fick av baby i julas gå ett varv runt Hultsberg. Det var längesen! Funderade på att gå på spinning först men då är det goare att gå promenad idag och sen åka hem och bada en stund.


Så får det bli! 3+ grader ute och vindstilla så det blir nog lagomt tror jag för en långpromenad. Ska ha maten klar när baby kommer hem sen. (Egengjort potatismos & skinksnitzel) och sen tror jag vi skulle åka och handla innan familjen Sjögren/Hermansson anländer vid 5 tiden. Ska slinga håret på Plingen och tror även hon skulle gå igenom min garderob inför lördag. På lördag är det personalfest på Claessons med Bageri & Transport. Ska bli roligt. Vi är väl närmare 90 personer som kommer tror jag? Blir mat och sen ett live band som ska spela. Ska bli förfest här innan. Tror det iaf är 8-9 personer som kommer hit innan i alla fall?


Nej nu blir det på med kläder och ut för promenad. Man skulle haft sig en promenadkompis? Kanske hinner dammsuga när jag kommer hem också?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar