fredag 15 april 2011

Kroppen skriker efter shopping

Fingrarna kliar, känner mig rastlös. Kroppen skriker: - Shoppa bebiskläder!
Surfar runt lite på internet och googlar bebiskläder. Älskar Villervallas bebiskläder & Newbies. Måste nästan köpa det Newbies sättet i grått som jag köpte i beige. Jättesött! Vill ha en jättesöt mössa från Villervalla med "toffar" på. En röd/svart randig som skulle passa hur bra som helst till den vinröda fleeceoverallen vi fick av Anne och Martin. Alla bebiskläder är ju numera tvättade och inlagda i garderoben i bebisrummet. Hittade även då jag tvättade en sparkdräkt som jag köpt då Hampus skulle komma till världen. Dock köpte jag förstor storlek så jag beslöt mig för att behålla den själv och köpte honom någonting annat. Dräkten är ett bi med vingar på ryggen & små antenner. Bild finns här nedan. Dock är det stl 74 så vår snutt kommer inte kunna ha den förrän i mitten av nästa sommar. Kankse blir skönt som en kvällsoverall? Men i alla fall, shoppandet får vänta till i morgon då Johan och jag ska ut på ärenden. Så länge får jag nöja mig med en promenad hem till mamma och pappa för att våldgästa!


Villervalla mössa 99:-

Newbie body från Kappahl


Bidräkt fram från Lindex 179:-

Bidräkt bak

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar