onsdag 11 maj 2011

Chokladmuffins, dumlegrottor & babybox

Eftersom det är ytterligare en eftermiddagsdag för mitt hjärta på jobbet
så passade jag på att baka lite här hemma idag. Jag har ändå ingenting
annat för mig. Körde iväg baby till jobbet först då han skulle vara på
charken i stan idag. Efter det åkte jag iväg och handlade lite.

Väl hemma igen satte jag igång med storbaket. Fick bli chokladmuffins
med chokladbitar & hallongrottor. Fast istället för hallonsylten la jag i
dumlesnacks. Har dock inte smakat något än då jag tänkt bjuda mamma,
pappa, Ingela & barna på fika i sommarstugan i morgon. Det luktar däremot
hur gott som helst i vår 26 grader varma lägenhet.

Har balkongdörren öppen fast ändå känns ingen skillnad?
Blir en promenad till jobbet ikväll då älskling slutar strax efter mig och vi
ska ta en gemensam promenad hem tillsammans. Mys!




Var och hämtade babyboxen från pampers på Barnens hus idag. Blev dock en besvikelse!
Tyckte att goodiebagsen från barnmässan var mycket bättre. Men nu har vi i alla fall en
blöjhink! Detta var vad vi fick i babyboxen:


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar