söndag 15 maj 2011

Hela goa helgen!

Var ledig i torsdagskväll. Jag tog mig en tur till sommarstugan då mamma och pappa skulle övernatta där. Blev grillat och precis efter kom regnet. Men det är inte helt fel att krypa in i husvagnen (som står i trädgården vid sommarstugan) och äta godis & se på tv. Blev kvar där hela kvällen och åkte hem först 22.30.

I fredags blev det åter en tur till sommarstugan dock bara någon timme, innan vi åkte iväg och käkade för att sen bege oss tillbaka till Karlstad. Började jobba 17:30 fredagkväll och slutade 21.15. Totalt slut efter allt rännande gick jag hem och somnade bredvid hjärtat som en klubbad säl!

Igår vart vi på tågresa till Göteborg & Liseberg med jobbet.
Fia, Patrik, Lowa, Ingela, Daniel, Emi, Hampus, jag, Johan + typ 250 andra från Konsum Värmland.
Dagen blev kort pga vissa problem men den vart bra och trevlig i alla fall!

Natten har vart hård efter en dags vandrande på Liseberg, haft kramper i låren och vaderna till och från hela natten, drömt mardrömmar och lidigt av foglossning. Jag är helt slut idag!

Baby sover fortfarande. Tror han var vaken lite längre än mig igår? Jag somnade ganska snabbt. Nu får det bli frukost. Magen är hungrig & huvudet snurrigt!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar