måndag 16 maj 2011

Långpromenad i ösregn..

Nästan nyss hemkommen från en härlig lugn långpromenad runt vackra Hultsberg.
Dock började det regna när jag gått lite mer än halva vägen så jag vart ganska våt
när jag kom tillbaka till bilen. Men det spelar ingen roll eftersom jag ändå bara skulle
tillbaka hem. Såg många fina hus och är själv väldigt sugen på att köpa mig ett litet
mysigt hus med min älskling och vårt lilla knyte. Har många gamla minnen från
Hultsberg eftersom det är där borta man är uppväxt. Trist att se hur dåligt vissa
underhåller sina hus. Vissa var rent ut av fallfärdiga på utsidan. Trädgårdarna växer
hej vilt, mögliga mossiga markiser, flagnande fasadfärg massa skräp & skrot överallt osv.
Hemskt!

I morgon är det mycket som ska hända. Vi ska till barnmorskan kl 10.00 och få lyssna
knytets hjärtljud för första gången. Vägas & mätas. Baby är ledig och fyller 24 år, så
efter barnmorskan ska jag bjuda älsk på lunch på stan. I morgon eftermiddag kommer
svärfar & Gunilla på lite fika. Resten av babys firande får vi ta till helgen. Sen går vi in i
vecka 26 i morgon. Hoppas på fint väder också så kan dagen inte bli bättre. Ska packa in
babys present nu också innan det är dags att börja med dagens middag.

Idag bjuds det på egenpanerad fisk, potatis, remouladsås & grönsaker!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar