måndag 25 juli 2011

"Semestern" är slut

Då var semestern slut och Johan är tillbaka och jobbar sitt första arbetspass.
Jag har ju inte haft någon semester utan är inne på min 5e vecka på havande-
skapspenning. Själv klev jag upp för en timme sedan. Orkade inte sova längre då
bebisen snurrar och foglossningen gör ont i vänstersidan på mig som om någon
hugger en kniv i mig och vrider om.. nej inte alls speciellt skönt.

Vädret tilltalar mig inte att gå ut. Det regnar (duggar just nu) och jag tror jag
blir kvar i soffan idag, ser på film och halvsover.

Jag längtar så efter knytet, så vi kan ha morgonmys i soffan, gå promenader,
ha pappamys (Johan) & må gott. Ser fram emot fredag nu när vi ska till
barnmorskan för att se om pyret har vänt sig.

Det kommer bli den mysigaste hösten någonsin!

Jag älskar dig pluppis!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar