onsdag 27 juli 2011

Vilken härlig sommardag!

Blev lite shopping igår på stan för både mig och Linn. Himla trevligt att träffa den mysiga tjejen igen. Vi käkade lite, shoppade & fikade senare på Carli. Riktigt god glass!! Upptäckte igår förmiddags att vi har dåligt med stl 56 i knytets garderob. Tyvärr klarar vi oss inte på 4 ombyten. Så det vart inhandlat igår. I alla fall något mer ombyte. Själv köpte jag mig faktiskt två söta klänningar på rean på gina tricot för 49:- st. Det duger att växa de sista veckorna i. Knytet fick ett grått ombyte från Newbie, Kappahl.

Köpte denna & en lika dan till i mintgrön.
Vaknade tidigt i morse, redan 05.10 av att magen skrek. Fick kliva upp och äta en smörgås. Sen la jag mig tillbaka i sängen och såg på "Bröllop i miljonklass" tror jag det hette. Vilka sjuka bröllop! Vid sjutiden orkade jag faktiskt somna om och vaknade igen 09.40. Solen sken och redan 20 grader på balkongen. Så jag packade mig iväg i racerbättan och åkte till sommarstugan. Mamma, Emi, Hampus & Ingela har övernattat där tills idag. Satt i solen i 3 timmar och mådde gott. När jag kom hem gjorde jag lasagne och har suttit på balkongen fram tills nu. Vilken härlig sommardag! Vid 18 tiden blir det förhoppningsvis en sväng ner till slusscafét för att hälsa på svärfar. Kankse en liten kvällspromenad innan Livet på BB börjar kl 21.00.

I morgon ska jag och Ingela iväg en sväng på stan för att försöka hitta en liten 1-års present till lilla Elliot som fyller år 8 augusti. Blir kalas för han och Emelie i väse på lördag, hos Lena & Richard.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar