fredag 12 augusti 2011

Bättan

Har haft himla ont i magen inatt. Tror det beror på kycklingen igår..? Har i alla fall ätit en skål med havregrynsgröt till frukost för att försöka lugna magen lite. Bebisen lever rullan med sparkar & hicka, precis som det ska vara.

Vaknade mycket tidigare än jag behöver idag. Ska till jobbet och lämna Bättisen till pappa kl 10:00. Hjullagret höger bak börjar krångla lite tror vi. Han ska i alla fall kika lite på det. Efter det ska jag, Ingela, Daniel och barna ta oss en tur med bussbåten till Mariebergsskogen för lek och fika.

På söndag kommer andra blöjleveransen från Norge. Johans pappa har köpt med när dom var där och Johanna & Adde har redan lämnat en leverans. Så i klädkammarn har vi snart 520 blöjor i lager. Det ska väl räcka ett tag?

Pyret

Tankarna snurrar mer och mer för varje dag som går kring vårt lilla mirakel. Längtar så otroligt tills det lilla knytet kommer ut & vi får hälsa på vårt första barn. Pussa, älska och döpa. Johan är min lycka. Han luktar som en man ska. Han klär sig som en man ska och han behandlar mig som en man ska. Min Johan är helt perfekt! Han hjälper mig med allt, och speciellt nu när jag är tjockis. Johan kommer bli världens bästa pappa! Jag kommer vara världens stoltaste mamma när jag får se Johan hålla i sin baby för första gången. Tänk att Johan och jag ska få bebis och bli en egen liten familj. Helt fantastiskt!
Jag älskar dig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar