torsdag 11 augusti 2011

Strålande sol

Stårlande sol ute och jag är utvilad för första gången på, jag vet inte hur länge! Har sovit som en stock inatt då vi haft helt perfekt tempratur i sovrummet. Så får det gärna fortsätta! Jag har nyss duschat och fått i mig lite frukost. Fanns inte så mycket hemma, då vi ska åka och handla i eftermiddag. Men det blev i alla fall en skål yoghurt, jucie och ett fuji äpple. Ska försöka ta mig en promenad till gripen för att lämna lite prover. Nya blodprover skall tas. I eftermiddag kommer lilla Lowa och Sofia förbi en sväng för att säga Hej. Mycket trevligt då jag inte träffat dom på flera flera veckor. Sen blir det storhandling!

Hade tänkt att försöka ha tjejkväll här hemma innan bebisen kommer men det hinns nog tyvärr inte med. Får ta det när bebisen är ute i stället. Någongång under hösten sådär..

Är jättesugen på att klippa håret. Varje dag när jag kliver ur sängen står håret åt alla håll och jag ser ut som ett ruk. Håret är som svinto längst ner och nu är det så långt att jag inte kan göra någonting med det. Får bli ett besök hos frisören i slutet av månaden här. Förhoppningsvis hinner jag kankse iväg och klippa mig innan bebisen bestämmer sig för att komma ut ?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar