onsdag 14 december 2011

Bättre dag

Idag verkar pyret ha mått lite bättre. Febern var nere på 37 förut när jag tempade honom vid 12.30. Vi har busat hela dagen idag. Skrutt har legat i babygymmet och "oat" sig. Han har även legat lite nakenfis och tränat ryggen. Powernappat medans jag gjorde en snabbis på stan till panduro för att köpa vitt gips. Sen tog vi oss en sväng ner i källaren med lite kartonger, skrutt i bärselen nöjd och belåten med tutten i munn. Tog oss även en lite längre promenad sen för att köpa potatis och möta pappis.

Nu sover skrutt i kärran i hallen, pudding duschar och jag väntar på att potatisen ska koka upp. Sen blir det en sväng till Bergvik för att handla till kalaset på lördag. Tar det idag i stället för på fredag. Har endel andra saker att utföra då.

Ikväll ska vi även göra Julgodis. Skumtomtar i dumle och chocklad såklart. Min favorit!!

Min sötis sliter hårt i babygymmet. KÄRLEK!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar