tisdag 13 december 2011

Min sjuka älskling

Sebben har vart gnällig igår och idag. Inte konstigt när lilla hjärtat har 37,7 i feber. Han har nu fått alvedon och hoppas på den är borta i morgon. Mammas älskling!

BVC läkarn som jag var hos och gjorde allergitestet med Sebben ringde förut för att fråga hur det gick med allt. Han har haft ont i magen sedan vi fick den nya ersättningen endå så vi beslutade oss att gå tillbaka till NAN H.A 1. Jag tycker den fungerar bäst. Läkarn tyckte det var konstigt med han tyckte kunde säga oss att Sebben isf troligtvis inte är mjölkproteinallergiker utan har kankse bara en mage som är lite senare än andra. Så han trodde det så småningom kommer lägga sig. Men vi får se vad tiden visar.. Hoppas på att det försvinner snart och att allt kommer lösa sig. Att puren, gröten och allt det där fungerar. Men som sagt, vi får se vad tiden visar.

Min syster tog en jättesöt bild på skrutten på dopet. Måste bara lägga upp den då jag tycker han är sjukt gullig på den bilden.

Sen tänkte jag bara tillägga att jag älskar min sambo sjukt mycket och är otroligt glad att jag har honom.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar