onsdag 18 april 2012

Ack så fel jag hade.

Dagen igår började med frid och fröjd. Lunch på stan med Sebastian och Linn. Långpromenad för mej och skrutt under eftermiddag och  allt knallade på. Dock på kvällen fick jag gå och lägga mig med ett grymt illamående. Någon minut senare sprydde jag som en gris. Har sprytt och skitigt heeela natten. Johan har inte heller mått så bra under förmiddan så farmor hämtade skruttis runt 10.30 så inatt är han i Torpstö hos Farmor och Martin. Tack så jättemycket! Nu hoppas vi han slipper magsjuka. Jag är hel färdig och fått i mig lite nyponsoppa, cola och någon pizzaslize idag. Har (peppar peppar) i alla fall inte spytt någonting mer sen i förmiddags. Nu ska jag åter igen krypa ner under täcket. Äcklig är jag idag för jag orkar inte duscha. Men jag har orsak till min dåliga ork..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar