torsdag 19 april 2012

Näst intill helt återställda..

Idag är vi friska. Lite snurrig i huvudet fortfarande men är näst intill helt återställda. Har fått behålla frukosten, duschat och grejat lite hemma. Nu är äntligen min skrutt påväg hem från farmor och jag längtar så hiiimla mycket efter honom!


Hann inte berätta att vi var på Quality Outlet på Kasernhöjden i tisdags eftermiddag. Fanns enhel del som var bra. Såklart handlade vi bara till lillfis. Han fick sig ett par Puma skor stl 21 som ska passa till hösten när han ska börja gå och en Laban fleesoverall han kan ha både till hösten och nästa vår i stl 86/92. Skorna gav vi 249:- i stället för 499:- och overallen 225:- och på andra ställen kostar den 450:-. Perfekt !! Lägger upp lite bilder på dem.


Började även i tisdagskväll med att måla stjärnorna i sovrummet. Men han bara drygt en innan illamåendet slog till.


Nu ska jag göra mig klar för att invänta den bästa som finns.. MIN SON!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar