fredag 15 juni 2012

Dagis

Idag får varken jag eller Sebastian träffa pappan alls. Han jobbar sedan 06 i morse och ikväll ska han till Hermansson och se på fotboll. Så jag och Sebastian ska med mormor, morfar, moster och kusinerna till sommarstugan för lite grillning och mys. Senare ikväll beger vi oss hem och tillbringar kvällen hemma själva.

Igår började rean på barnkläder. Passade på att inhandla lite dagiskläder till pysen. Eftersom mycket av kläderna kommer bli både väldigt slitna och borttappade på dagis vill man inte ge för mycket för dem. Därför passar vi alltid på när det är rea. Igår inhandlades 2 bodys med stjärnor (jag är helt insnurrad på stjärnor för tillfället) och en Bamsetröja med tillhörande byxor i stl 86 från Lindex. Gav 200:- för allt istället för 400:-. Man får handla smart när en av oss har föräldrapeng. Jag hoppas vi snart får svar om vart han ska gå på dagis. Vi sökte i april till Balder som nr 1, Vasalunden som nr2 och Slussvakten som nr 3. Känns bra vilket dagis han än får tycker jag, men vi hoppas mest på Balder. (Gärna avdelning "Myran")



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar