onsdag 20 juni 2012

God morgon!

Börjar med att säga God Morgon! Idag fick jag sova till 06.10. Har sprungit in till Sebb ca 1 gång i timmen hela natten. Vet inte vad det är pågång nu, men snoret rinner på honom och verkar som hostan är påväg tillbaka. Stackars plutt om han ska behöva bli sjuk igen..

Hur som helst. Sebb sitter och leker med hink och spade medans jag skriver checklista inför Midsommar som ska tillbringas i Edsand med min lilla familj, mamma, pappa, Ingela, Daniel och barna. Sen vet jag inte om det kommer några fler!?

När Sebb sovit sen måste jag knalla ner till HM och köpa en tröja jag kan ha över min nya fina klänning jag tänkt ha på Midsommar.

I eftermiddag när min bästa sambo kommer hem blir det storhandla och sen packa inför Midsommar.

I morgon eftermiddag blir det att åka till Högboda och hämta husvagnen. Så därför måste vi packa och allt sånt idag. Johan slutar inte förrän 15.00 i morgon.

Längtar tills nästa helg då det blir Liseberg!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar